Lindaz Blogg

2013-02-13
21:56:00

Är så trött på att känna mig ätstörd!

Varför bråkar jag med mig själv fortfarande om det här?
Jag är så fruktansvärt trött på mig själv.
Det blev fettis-dagen två dagar i rad för min del och inte nog med det...
Sen blev det "gofika" hos Jessica.. Livet är väl underbart!!!

I morgon tänker jag inte ta bussen iallafall (i helvete heller).

Äntligen dax för ett nytt och efterlängtat besök hos mannen i mitt liv, sen en heldag på jobbet och efter detta kalaset så blir det lite resturang besök med La Familja.

Nu ska jag fläta håret, röka en cigarett (kanske) och läsa lite bok.
En annan sak som dök upp på vägen hem & efter jag pratat med Mr.X. Jag är inte rädd längre för att vara ensam. Jag klarar mig. Det är så jävla befriande. Ensamheten är borta från min "rädd-lista"

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: