Lindaz Blogg

2012-12-08
14:52:00

JUST DO IT
Hello..
Förstod först inte att det var sant, när jag stod på Indoorwalking maskinen kl 9,00 med min kära kusin brevid mig. Yeah vi fixade det idag med!
Just do it är min nya strategi ett tag fram över, tycker den är grym.
Efter träningen blev det lite morgonmys hemma hos mig innan jag stack till jobbet.
Min kusin hon sov hos mig inatt, tror tillochmed vi höll handen när vi sov. 
Det är kärlek
Vi åt vi godis o tittade på X - Factor, super mysigt fredagsmys.
 
Vad händer hos dig ikväll?
Själv skall jag bli bjuden på middag ;)
"It may be winter outside, but in my heart its spring"
 
Igår..på jobbet..jag hade ju tänkt mig att sitta brevid någon ett tag till först innan jag satt i telefon själv. Det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt. Jag satt och matade samtal, Omg! Jag var livrädd, men jag fixade det.
Låter enkelt men rätt så mycket att lära sig, särskillt om man inte är van vid olika data program osv.
Orup sa något som jag tyckte var bra igår: Allt som ger något i livet är lite läskigt!
Bra sagt, dom orden gick direkt in i mitt hjärta för de var precis så jag kände just.
Hoppas att ni får en mysig lördagkväll!
Kramen
 
 
 
 
 
Kommentar:

Sv: Tack för din fina kommentar i bloggen :)
Tycker du? Lovar att det är inte så avancerat att göra! :)

2012-12-08 @ 15:58:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: