Lindaz Blogg

2012-11-29
12:43:00

Hej Sötisar
 
Hoppas att ni mår bra..?!
 Min bio dejt igår blev hur bra som helst. Mysigt att gå på bio sådär mitt i veckan.
Filmen som vi såg, Call Girl. Vi båda gillade filmen.
 Bra film, skickliga skådespelare..dessutom älskar jag svenska filmer.
Har du sett Johan Falk filmerna? Om inte så gör det!
 
Vad händer hos dig idag?
Själv jobbar jag tills klockan halv fyra sen ska jag hem till mamma och fika. Tänkte hålla henne sällskap medan hon fixar sig för julfesten hon ska på med sitt jobb ikväll.
Sen har jag startat min prov vecka nu på Sportlife, och jag är positivt överaskad. Jag kanske tillochmed stannar kvar där, vi får se hur det blir med det. Jag ska iallafall se till att bestämma mig till helgen.
 
Dax att jobba, ha det så bra ;) bjuder er på en bild, Johan & mig (sommar 2012)
Älskar den här bilden
 
 
 
 
 
Kommentarer:

ja han e söt min lilla gosse :)

Svar: Mmmm verkligen!
LindaMarie Holm

2012-11-29 @ 17:09:11
#2: jasmine

jag tycker din blogg är så rolig att läsa =)

Svar: Awwwe vad roligt att höra :)
LindaMarie Holm

2012-11-30 @ 14:28:04
#3: Lina

Haha vad söta ni är! :)

Du kanske skulle vilja vara med i min gissningstävling? Du hittar information om den här: http://picmagic.blogg.se/2012/november/gissnings-tavling.html
Kram! :)

2012-11-30 @ 18:04:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: