Lindaz Blogg

2012-11-18
12:25:00

Söndag

Hej!!! Hoppas ni mår bra? Sovit som en prinsessa i natt. Härligt med helg!

Idag blir det att ladda batterierna inför nästa vecka. Veckan är fullspäckad med jobb & utbildning. Jag skall jobba 100% och bara det blir en utmaning :)

Igår var vi iväg på lite äventyr..
Var hemma hos mamma & firade henne på födelsedagen
Det var uppskattat, hon hade blivit så uppvaktad hela dagen så hon var nöjd. Vi var även hos några vänner och hälsade på dom och deras lilla. Herre Gud vad dom små liven växer snabbt.

Nu väntar ett bad och sedan lite glögg fika & det gula guldet såklart.

P.s Och då menar jag inte äggen på bilden ;)

Vi hörs lite senare!

KRAMEN

Kommentar:

Nu har jag startat Dagens Awesome på min blogg! Det är som Dagens blogg fast mer awesome :)
http://idahtt.blogg.se/2012/november/dagens-awesome.html

2012-11-18 @ 19:45:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: