Lindaz Blogg

2012-10-01
14:28:00

Ellen

Hej fina blogg läsare!
Måndag morgon, aldrig att jag hoppar glatt ur sängen när väckarklockan ringer. Jag kom iallafall upp & iväg till tandis. Jag fick frågan igår om varför det inte går att kommentera mina blogg inlägg längre? Det ska ja berätta..
Där finns idioter som kommenterar ibland, det verkar som dom/hon följer min blogg flitigt. Det är inte alltid så snälla kommentarer.
Jag kan verka hård men innerst inne jävligt känslig. Jag läser olika bloggar varje dag, vissa bloggar har ja följt ett tag men sen slutat pga olika saker. Om ja väljer att läsa någons blogg då vill ju jag att den ska ge ut något positivt till mig. Annars slutar jag läsa den, inte fan lämnar jag ifrån elaka kommentarer. Ni som gör det, lägg av. Titta på er själva istället! (Jävla mesar)
Ledig från jobbet idag, ligger o slöar och tittar på Ellen. Min katt är helt inne i programmet (haha). Ni skulle sett honom. Ska se ifall ja kan ta en bild :)
Hörs sen, p.s & snälla tänk er för innan i kommenterar.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: