Lindaz Blogg

2012-09-11
23:25:00

Sweet Dreams

Jävla cp - app
I ca 30 min satt ja med samma inlägg, min pojkvän har somnat & jag är skit arg. Fel på server bl.a.
Allt jag skrivit, typ bara försvann..
Förutom detta nu med blogg-strul så är jag mer än nöjd med min dag & kväll. Har varit på utbildning hela dagen med jobbet. Varit på Ikea med Johan. Snart flyttar jag, det va riktigt mysigt att gå där och titta. Vi kommer säkert komma bra överens om hur vi vill ha det. Vi är inte omöjliga någon av oss. Det kommer bli as bra!
Packat lite nu under kvällen, kommer ta med mig en hel del av mina saker, lite svårt att slita mig märker jag.
Det blir inte mer än så här för jag hade tänkt gå och lägga mig.
Denna sötnosen följde med mig hem idag :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: