Lindaz Blogg

2013-04-15
09:29:00

Vi kan inte slita oss
God morgon på er, fina bloggläsare!

Då var det Måndag igen...phuua va tiden går fort när man har roligt. Tiden går fort när man är ledig.
Äntligen träffat barnen (Johan & Mia´s) dom är ju så fina!
Vi har ju inte träffats på flera månader nu så det var ju super skoj att äntligen få göra de.
Vi har ju varit på museum, läst böcker, pratat en massa.
Dom frågade om jag var "Frittemannens" mamma på riktigt? Hmmm näää sa jag :)
Det hade varit lite tokigt om jag var mamma till en katt. Eller hur?
Nu måste jag jobba här lite.

Bjuder på denna bilden
BIG LOVE
Kommentar:
#1: Mia

Klart du är Frittemannens mamma ;) Hans bonusmamma iaf :) Tack för att jag oxå fick vara med. Värmer.

2013-04-15 @ 11:34:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: