Lindaz Blogg

2012-08-07
19:36:00

Lite frisk luft kan ja behöva

Har knappt varit ute något på flera dagar, åkte hem till mamma och blev bjuden på middag idag (potatis,sås,köttbullar & lingon). Pratade med henne igår kväll så de hade ja själv beställt. Himmelskt gott..fråga Johan. Behöver egentid med min mamma känner jag, hon va ledig i slutet på veckan så ja får kolla över hur ja själv jobbar. Ville bara lägga huvet i hennes knä och gråta idag med de gick ju inte. Allt ledde till att eftersom mitt humör redan va rätt dåligt innan så blev det sämre. Tacka för maten och sa till mamma att ja åker innan mitt humör smittar av sig på er andra. Imorgon tänker ja åka och jobba tror nog ja behöver de nu efter denna turen.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: