Lindaz Blogg

2012-08-15
10:54:00

På bussen

God Morgon fina bloggläsare!


Sitter på bussen, sitter längst bak bredvid ett par. Tjejen vill läsa upp killens horoskop (hihi).

Han säger nä ja vill inte höra de, pallat inte "sånt". Eller läs bara om det är nåt bra :)
Precis som jag brukar säga.


 Jag är på väg till tandläkaren nu, ska få lagat en tand som gick sönder i helgen.

Vill bara säga (säg nej till droger). Det räcker du håller på i ett år eller mindre. Tänderna tar jätte stor skada. Mina har gjort de, ätstörningarna jag haft mellan mina perioder har hjälpt till.

Mixtra aldrig med maten!

Ät när du är hungrig (fast försök håll regelbundheten).

Ät de du är sugen på (fast variera kosten).

Sluta räkna calorier!!!

Träna/rör på dig varje dag!

Dessa tipsen har hjälpt mig.

För mig har droger och bullemi varit lika stora problem.

Nu sitter jag i väntrummet (HJÄLP)

Kommentarer:
#1: Anna

Hoppas det gick bra hos tandis
*styrkekramar* <3

Svar: jadå :) thanx snäckan
LindaMarie Holm

2012-08-15 @ 09:08:07
#2: rebecka

sv. det är det absolut!

det gör du rätt i tycker jag:) får ta vara på desamma dagar nu. hoppas du får en fin dag! kram

2012-08-15 @ 10:50:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: