Lindaz Blogg

2012-07-06
11:00:00

En minut i taget...
Så får det bli...! Det är mycket jag vill och vill ha...mycket att fixa och dona med. Just nu sitter jag här..men ser att klockan börjar bli mycket och jag måste ta tag i mig själv. Fixa mig för att sticka till jobbet. Jobbar mycket nu för att kunna göra de ja vill men baksidan är att mycket annat läggs åt sidan som fixa i hemmet (som jag älskar) och min träning som jag också älskar. Idag får jag nöja mig med ca 6 km på cykel fram o tillbaka från jobb. Lite stressad så vi hörs sen. Älskar er...!
Kommentarer:
#1: secret

sv: tack :), vilken fin blogg du har :)

2012-07-06 @ 11:49:14
#2: secret

gillar din header jätte mycket

Svar: Mmmmm tycker också den är fin :) Taaaaaaaaaaaaack ;)
lindamarie holm

2012-07-06 @ 11:55:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: