Lindaz Blogg

2012-11-08
20:43:00

Bloggdax

Hej på er allesammans ;)

Idag har flutit på jätte bra faktiskt. Med jobbet, hmm och sen har det inte blivit mycket mer. När jag kom hem så pratade jag en längre stund med mamma i telefon. Hon e för söt, ser fram emot att träffa henne på lördag kväll. Det ska bli mysigt att få vara nära familjen under ett dygn, vakna på söndag, läsa tidning och äta frukost tillsammans. Det är inte väldigt ofta det händer. Tänker på min lillebror och hoppas att allt är bra med honom uppe i storstan. Jag hoppas att vi iallafall kan ses till jul. Tittade precis på småstads drottningar. Det handlar om fyra unika, vackra & starka kvinnor, skit coola. Glad att jag hittat ett nytt program som jag gillar nu när Hollywood fruar är slut.
Fredag i morgon! Ser fram emot en fullspäckad helg med både det ena och andra ;) Tack igen för att ni besöker bloggen. Nu ska jag själv ta och läsa mina favorit bloggar och sen lägga mig och läsa lite.

Va rädda om er ..

Kommentar:
#1: ellinor

Jag måste bara fråga, var får du inspiration från till bloggen? :-) Kram

Svar: Hej Ellinor! Min inspiration får jag nog mest ifrån mitt positiva tänkande. Även ifrån mina vänner & andras bloggar som ja följer :)
LindaMarie Holm

2012-11-09 @ 23:16:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: