Lindaz Blogg

2012-11-12
09:14:00

Drömmar
Godmorgon!
 
 ♥ Ny vecka
 ♥ Nya möjligheter
 ♥ Helt orörd
 ♥ Vad händer hos dig?
 ♥ Vad som helst kan hända!
 
Tog en buss tidigare till jobbet för att kunna göra ett tidigt inlägg. Sov dåligt inatt. Låg nog mest och grubblade. Eller sökte efter svaren på livets stora fråga!!!! Jag vet vad jag vill ha, så jag tänker gå efter det! Drömmar går inte att leva på, så mycket vet jag.
 
Bjuder på bilder ifrån gårdagens lilla shopping ute på Väla centrum.
 
Ha en bra dag!
KRAMEN
 
 
Kommentarer:

Ha en bra dag!

Svar: dito =)
LindaMarie Holm

2012-11-12 @ 13:32:39
#2: Julia

bra punkter! :)

kolla gärna in min blogg om bla. mode! puss

2012-11-12 @ 17:03:12

vilken bra och fin blogg du har!

Svar: Hej Emelie! Tack så mycket :) Det är roligt att vakna på morgonen och få läsa en sån här rar kommentar! KRAMEN
LindaMarie Holm

2012-11-13 @ 07:57:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: