Lindaz Blogg

2012-11-16
08:31:00

Finns där kärlek så finns där hopp

God morgon allesammans där ute och hoppas ni har sovit lika gott som jag..?

Annorlunda morgon hos mig med tandläkarbesök och stress. Jag borde kollat upp redan igår kväll hur dax bussen gick så hade det inte blivit så stressigt här. Jag är nyvaken & sminket ligger i väskan. Till frukost och lunch blir det diet drink, inget särskilt att se fram emot men hann inte tänka på. Det finns en person som jag tänkt mycket på iallafall..Johan ♥ Jag har själv inte vetat ut eller in men hur som helst har vi bestämt att träffas nu till helgen. Jag är inte gjord för att ha ett förhållande på distans utan jag vill vara nära mycket.

Mitt råd är samma som tidigare:

- Sälj det förbannade huset och flytta hem till mig, vad väntar du på?
Livet är för kort för att vänta på bättre tider. Ingen vet hur det kommer att bli mellan oss, bara Gud.

Kommentarer:
#1: A

Förstår din känsla, men han säljer samtidigt sina pojkars trygghet hos honom.

Svar: Åh herre gud så trött jag blev helt plötsligt
GÄSP
LindaMarie Holm

2012-11-16 @ 08:59:21

sanna ord :)

Svar: Mmmm :)
LindaMarie Holm

2012-11-16 @ 13:57:06
#3: bettan

Så himla nonchalant svar av dig till A.. Du verkar inte vara mogen nog att bli sambo överhuvudtaget.. O framför allt inte att få in barn i ditt liv.. Han kanske läser din blogg o inser att han nog skulle få ett tredje barn.. Säger bara, en hel helg utan att ens klara av att säga att man behöver kaffe, eller rent utav - sätt på det själv!!

2012-11-18 @ 00:55:16
#4: bettan

Så himla nonchalant svar av dig till A.. Du verkar inte vara mogen nog att bli sambo överhuvudtaget.. O framför allt inte att få in barn i ditt liv.. Han kanske läser din blogg o inser att han nog skulle få ett tredje barn.. Säger bara, en hel helg utan att ens klara av att säga att man behöver kaffe, eller rent utav - sätt på det själv!!

Svar: Hej! Håller med dig att det var inte så väl genomtänkt...
LindaMarie Holm

2012-11-18 @ 00:56:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: