Lindaz Blogg

2012-11-10
07:52:00

Nov. 10, 2012

Godmorgon fina människor!
Undrar om ni också är uppe med tuppen precis som jag!?
Jobbade länge igår men hann ändå med allt jag skulle göra o ville göra. Någon AW blev det inte men hade en givande pratstund med mina kära kollegor innan jag skulle åka hem. Samtal som leder till andlighet har alltid intresserat mig. Andras olika insikter och åsikter. Hon berättade om en god vän som lämnade tidigt, redan i ca 40 års ålder men som varit svårt sjuk. Att vissa människor är menade att insjukna och att sedan ta med sig sjukdomen bort med sig. Kvinnan föddes ju såklart om igen helt frisk (renad). Det skulle varit hennes födelsedag igår.
Själv är jag ingen som ofta deltar i diskussioner men när det handlar om just detta ämne så har jag gärna ett finger eller två med :)
Idag är listan things to do fylld av bara trevliga saker som först:

 ♥ Ut på before brekfast PW
 ♥ Handla till baket (Tigerkaka)
 ♥ Göra mig kalasfin
 ♥ Möta lillebror i stan
  Salong Cut by Jenna
 ♥ Kalas i Staffanstorp
.........................................
Bloggar lite senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: