Lindaz Blogg

2012-11-22
07:21:00

Uppe med tuppen idag

God morgon!
Vaken tidigt idag. Låg och lyssnade på min blivande sambos larm en bra stund så jag vaknade till på riktigt. Det gjorde inget. Passade på att göra en stadig frukost som jag precis har fått i mig. Försöker plugga lite, går igenom alla anteckningar ifrån veckan här. Det måste bli bra det här..
Idag ska vi börja ta samtal, är lite smått nervös men det var värre igår när jag fick reda på det. Veckan är knappt slut & redan ta samtal (hjälp).
Det var inte precis vad jag hade fått information om och det gör lite kaos i mig. Det är helt svart ute, tyst & lugnt. Det var längesen jag kände mig så här upprymd över något som just nu. Det får bli en snabb genomgång till sen packa tränings väskan & sen fixa mig.
Ha en fin Torsdag!
Kramen

Kommentar:

gott!!

Svar: allt bra med dig?
LindaMarie Holm

2012-11-22 @ 16:54:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: