Lindaz Blogg

2012-10-31
10:15:00

Älskade onsdag!
Hej på er, hur mår ni? Själv så mår jag som jag förtjänar, Bra! Det är tidig fika rast på jobbet. Jag passar då såklart på att skriva ett kvickt blogginlägg. Idag är det ingen vanlig dag, utan det är min och Johan´s dag. Vi har ju bara träffats 1 gång i veckan dom senaste veckorna och idag ska vi ses =).
Vet inte vad jag ska hitta på men känner jag vill göra något för honom, kanske gör mig till och lagar till något gott till oss båda ikväll..
Det får ni reda på lite senare, vad det blir. Funderar på vad jag ska göra med löven som jag tog hem igår?
Köper kanske en bukett blommor och fäster löven i den, det kan bli fint. Detta får ni också reda på i ett senare inlägg. Kreativiteten flödar, det gillar jag.
Nu får ja avsluta här! Ha en fin dag, & va rädda om varandra.
KRAMIZ
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: