Lindaz Blogg

2012-10-30
19:15:00

Gott om tid

Halv ligger i soffan. Klockan är inte ens sju och jag har gjort alla dagens borden. Inte helt fel att ha hela kvällen framför sig att bara ta det lugnt. Att ta det lugnt har aldrig varit my cup of tea men äntligen nu så har jag börjat uppskatta det mer o mer. Helt ok att titta lite tv, läsa alla schyssta bloggar som jag gillar och inte alltid har tid med. En sak jag måste säga också är att det är sjukt kul att se så många som läser min blogg. Undrar ibland såklart vad som är så intressant att läsa just min blogg?!?!?
Blir glatt förvånad ibland när ja går in och kikar på statistiken. Det gör det såklart roligare att skriva.
Bjuder på en bild ifrån min kvälls promenad, tog med mig några löv hem som jag nu har lagt i en bok. Får se va det blir av dom sen ..
Ha en fin kväll!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: