Lindaz Blogg

2012-10-10
20:08:00

Hallå verkligheten

Jag är mest besviken på mig själv just nu. Jag är bitter, usch låter inte bra. Vet inte om ja har varit bitter nån gång tidigare?!? Ja vill inte va bitter-fitta!
Ja vet med mig själv sen långt före Johans tid, att jag alltid haft sämst tålamod. Allt ska ju hända helst igår. Jag fick ofta höra de i behandlingstiden att jag måste, måste öva på tålamodet.
Bra läge att ta till sig detta nu. Jag har iallafall börjat tänka på de, så nu är jag på rätt väg. Ett steg i rätt riktning.
Nu ska ja mysa ner i soffan - fixa en
cappuccino - & frukt sallad
Nybyggarna e riktigt coolt att titta på.
Vet fortfarande inte om ja kan jobba, åh så retligt för nu är de bara min röst kvar.
Ha en fin kväll alla unika besökare :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: