Lindaz Blogg

2012-10-26
21:08:00

Hemma hos mig

Jag har lite halvt bloggtorka men ska ändå försöka skriva några rader. Min dag har varit fantastisk. Va bara lite trött när klockan ringde imorse. Hade lite svårt att somna inatt, så som alltid när ja haft Tarot korten framme och pillat på. Det säger jag med glimten i ögat. Älskar mina kort, aldrig fel med lite vägledning när man känner sig "litta" vilsen. När ja väl fått i mig min cappuccino på vägen till bussen så vakna jag till liv. Älskar mitt jobb! Är där 75% men kommer jobba mig upp till 100% vid års-skiftet. Jag vet att ja kommer att vara stark nog att fixa de snart. Unnade mig en ny frisyr & färg hos frisören idag, nice att skämma bort sig själv. Emma, ny tjej i branschen och jävligt duktig. Köpte lite nya produkter också :) Fan va ja saknar Johan, träffar ju knappt honom längre. Nu tänker ja mysa vidare med kisen. Njuter till max framför tv:n (X-FACTOR).
Nästa helg blir det utgång i Malmö med Johan, imorgon blir de utgång med fina vänner. Dör om jag inte får dansa av mig snart. Önskar er alla Finingar en riktigt mysig kväll. Glöm inte att vara rädda om varandra.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: