Lindaz Blogg

2012-10-01
22:06:00

Lediga måndag

Herre Gud så mycket man hinner med när man är man är ledig.
Ja skulle ju egentligen flytta till min kille, men de blev typ inte så..& sedan dess har ja sorterat, slängt lite, sålt på loppis, ommöblerat, slängt lite till, gett bort..åh ja lite av varje. Håller på lite idag igen, det ska ju inte bara se bra ut på utsidan (det räknas ju knappt om det är kaos på insidan)..inte för min egen del iallafall.
Öppnade ja lådor och skåp trillar de ut grejor, men inte alls så illa nu.
As skönt!
Det börjar kännas bra att vara hemma igen. Ja skänkte några slantar idag då ja kastade i en önske tunna, det kunde lika bra stå dricks på den ;) men iallafall som sagt så känns det bra. Det verkar som att min önskning gick fram.
Nu ska ja ut en sväng, tror ja!!! Har inte riktigt bestämmt mig än.
Saknar min älskling, fan va ja längtar tills vi bor ihop. Står snart inte ut längre..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: