Lindaz Blogg

2012-10-22
10:00:00

Också va helgen över

God morgon allesammans ..
Hoppas att ni haft det lika bra som jag?!?!? Ville inte helgen skulle ta slut. Vi skulle gått ut och ätit med vänner i lördags men de blev jag och Johan bara. De va jätte trevligt. China Town o Inom blev det innan vi traskade hemåt. Alldeles lagom runda för en "trött själ" som mig. Jag är lika kär fortfarande ..
När jag är med Johan så känns allt så självklart. Snälla M sluta informera J om saker ja skriver om i min blogg. Det är absolut inte ok .. !
Din KARMA är riktigt dålig!
Vi uppskattar inte dig i våra liv mer än nödvändigt.
Tycker inte att det är klokt, två vuxna som inte kan prata. Mail o sms funkar ju knappat. Nog om detta!!!
Bjuder på bilder av kärleks paret

Kommentar:
#1: M

Jag ska för första gången sen vi var på familjerätten jag & J, gå in & läsa. Vad får jag se, jo ännu fler beskyllningar. Du ska kanske ta reda på vem som informerar honom om vad du skriver på din blogg. För jag är det definitivt inte. Jag skulle kunna säga så mycket, men jag gör inte det, det är inte värt att lägga nån energi på det. Men jag & J pratar knappt med varandra, varför då prata om din blogg? Men visst, alltid bra & ha nån att skylla på. Jag bjuder på det. Det enda jag har velat, är att han skulle ha mer engagemang i sina barn. Inget annat. Börjar bli rätt trött på detta, sköt ni ert & jag mitt! En sak, jag lämnade honom av en anledning, och jag är knappast ute efter bråk eller förstöra! Och sist han & jag pratade var i tisdags & det var ett väldigt trevligt samtal. Om allt & inget & barnen! Men inget om dig! Så det så!

2012-10-22 @ 11:06:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: