Lindaz Blogg

2012-09-01
22:39:00

Home Sweet Home

Hemma i Sverige-Helsingborg:)
Sitter uppkrupen i min soffa, äter knäckebröd o dricker kaffe.
Pratat med mamma, & med Johan..
Skönt att höra deras röster, skönt att veta man är saknad när man inte är hemma. Ska laga Lasange (min favorit) imorgon,längtar eftersom ja tänker avnjuta den tillsammans med honom o kidsen. Resan hem med ett ord: PAIN
(jätte jobbig). Tur Fijas mamma va så snäll, hämtade oss i Köpenhamn.
Ikväll händer det inte mycket, håller på mina full laddade batterier & njuter av en lugn hemma kväll. Otroligt tacksam är jag för allt just nu. Tack till er fina läsare också för att ni varit så flitiga med att följa bloggen, även om ja varit lite dålig på att uppdatera.


Bjuder på en bild på mig & Fija i Alanya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: