Lindaz Blogg

2012-09-29
10:08:00

Påpälsad

Godmorgon! Brrr idag va de kallt..
Usch, ångesten av ommöbleringen igår kväll fick mig att drömma otäcka drömmar halva natten. Ja drömde om en massa "folk" som ja inte har haft i mina tankar, vissa på flera år. Vaknade flera gånger helt kall svettig.
Jag förträngde nog rätt snabbt va ja hade drömt för nu när ja försöker minnas så känns allt luddigt.
Johan & barnen kommer idag, det ska bli trevligt, mysigt..åh ja allt. Synd att ja jobbar under dagen här. Det är familjedagen på Filborna arena. Dit hade ja velat gå, medan barnen fick leka & få ansiktet målat. Som en katt kanske, & Johan kunde snacka med tjejerna ifrån Gladiatorerna. Jag kunde gå på mitt älskade IW pass. Allt detta missar ja idag, men är säker på att de kommer få så mycket annat (förhoppningsvis).
Ja behöver tjäna pengar så de va vara bara att palla sig upp i morse när klockan ringde. Nä, nu måste ja avsluta här! Önskar er snyggingar en fin dag!
Kommer ett inlägg till om ett tag :)
Me-2day

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: